Jak myślicie jakie strategie na pc są godne czasu

Od kilku lat możemy zauważyć znaczący wzrost zainteresowania grami komputerowymi, strategiami, strzelankami i produkcjami MMORPG, może to być spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od paru lat zostały popularne w Europie, niemniej jednak aktualnie ogarnęły swym zasięgiem wszystkie państwa.

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG poza nas nie było żywego ducha.
Ze stuprocentową pewnością USA maja duży wkład w gry MMORPG, to teraz zasadniczy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo , a ponadto World of Warcraft.
Nasz zachodni sąsiad, Niemcy także próbuje swych sił na rynku gier, z marnym efektem. Wydawnictwa GameForge , a dodatkowo BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego albo Chińskiego. Warto być świadomym że w Polsce również powstają mało znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a dodatkowo Stick World. Kto żeby pomyślał że polscy programiści będą w stanie produkować gry online? A jednak nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami ale to nic złego, w każdej sytuacji są o krok do przodu przed wszystkimi. Trudno by kraj gdzie 90% społeczeństwa ma dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią nadzieja konsumentów, w przeciwnym razie wciąż będziemy korzystać z platformy PC.

Od paru lat możemy zauważyć znaczy wzrost zainteresowania grami MMORPG, może to byś spowodowane zwiększeniem liczby abonamentów Internetu albo zalaniem rynku ogromną liczbą produkcji z Korei Południowej i Chin. Wykres informujący o przełożeniu się liczby graczy na zyski jest imponujący, zarobki producentów i wydawców są kolosalne.  Gry online od kilku lat zostały popularne w Europie, niemniej jednak w chwili obecnej ogarnęły swym zasięgiem wszelkie państwa.

 

Początki gier MMORPG sięgają roku 2001, wówczas to powstała pierwsza, innowacyjna produkcja firmy Blizzard North dysponująca connect serwerem. Gracze mogli wspólnie walczyć na jednej mapie, kooperować ze sobą (rozmowa, wymiana przedmiotami) a głównie widzieć obecność paru postaci w zasięgu wzroku, wielki przełom, kiedy to w grach RPG oprócz nas nie było żywego ducha.

Z całkowitą czyli stu procentową pewnością USA maja duży wkład w gry MMORPG, to w chwili obecnej kluczowy producent firma Blizzard wydaje od ponad 16 lat tytuły podbijające listy bestsellerów, mowa o Diablo oraz World of Warcraft.

Nasz zachodni sąsiad, Niemcy także próbuje swych sił na rynku gier, z marnym efektem – tam głównie na czołowych pozycjach stoją gry strategiczne i strzelanki. Wydawnictwa GameForge , a oprócz tego BigPoint korzystają z kupionych tytułów pochodzenia Koreańskiego lub Chińskiego. Warto pamiętać że w Polsce też powstają niedużo znane gry MMORPG, najnowszym projektem jest Gloria Victis , a ponadto Stick World. Kto by pomyślał że polscy programiści będą w stanie wyprodukować gry online? A natomiast nic nie jest przesądzone. Poziomem znacznie odbiegamy za Stanami niemniej jednak to nic złego, w każdym momencie są o krok do przodu przed wszystkimi. Bardzo trudno ażeby kraj gdzie 90% społeczeństwa posiada dostęp do Internetu nie owocował w gry online. Przesycenie konsolami sprawiło że gry komputerowe odchodzą powoli w nie pamięć, miejmy nadzieje że xBOX 720 & PS 4 spełnią oczekiwania konsumentów, w innym wypadku wciąż będziemy skorzystać z platformy PC.